لوگو انجمن علمی کاردرمانی

تهران، پاسداران، بوستان دوم، خیابان گیلان، خیابان اسلامی،نبش کوچه گلزار غربی، پلاک 11، طبقه 4

۰۲۱۲۲۵۰۴۵۶۴

[mn_kkstar]

کاربرد ارتز در توانبخشی کودکان مبتلا به فلج مغزی

انجمن بین المللی ارتز و پروتز و مرکز طبی کودکان تهران، با همکاری دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و انجمن طب فیزیکی، توانبخشی و الکترودیاگنوز ایران، دومین دوره آموزشی بین المللی، با عنوان کاربرد ارتز در توانبخشی کودکان مبتلا به فلج مغزی، را برگزار می­کنند. این دوره آموزشی به زبان انگلیسی، در تهران و به مدت چهار روز (دو روز آموزش تئوری و دو روز آموزش عملی) و توسط مدرسان اعزامی از انجمن بین المللی ارتز و پروتز از تاریخ یکم لغایت چهارم آبان ۱۳۹۷تدریس خواهد شد.

اسامی مدرسین به شرح زیر میباشد:

1.     Professor Jules Becher- physical medicine and rehabilitation and paediatric physiatrist

2.     Petra van Schie -children physiotherapist

3.     Tom Gort- Orthotist

4.     Peter de Groot- Orthotist

در پایان دو روز اول، گواهی بین المللی شرکت در بخش تئوری اعطا خواهد شد.. سپس، در ابتدای دوره دو روزه کارگاهی، شرکت کنندگان به دو گروه تقسیم می­شوند: گروه اول، پزشکان (متخصصان ارتوپدی، نورولوژی، طب فیزیکی، اطفال) و تراپیستهای فیزیوتراپی، کاردرمانی و گروه دوم، کارشناسان و تکنسین­های ساخت ارتز کودکان (کارشناس یا تکنسین ارتز/پروتز) در پایان روز چهارم، گواهی بین المللی شرکت در بخش عملی به شرکت کنندگان اعطا می­گردد‌. این دوره طبق امتیازات سامانه آموزش مداوم جامعه پزشکی برای چهار روز دارای 12.5 امتیاز باز آموزی خواهد بود.. تاکنون این دوره آموزشی در کشورهای اسپانیا، نپال، روسیه، افغانستان، اندونزی، انگلستان و آفریقای جنوبی برگزار و مورد استقبال قرار گرفته است.

نحوه ثبت نام: علاقمندان به شرکت در دوره می­توانند با پرداخت هزینه­ در دوره ثبت نام کنند. لازم به ذکر است که ظرفیت کارگاه ارتز 15 نفر و کارگاه پزشکان و تراپیست­ ها (به صورت جداگانه برگزار می­شود) حداکثر 30 نفر می­باشد.

نحوه ثبت نام: علاقمندان به شرکت در دوره می­توانند با پرداخت هزینه­ در دوره ثبت نام کنند. لازم به ذکر است که ظرفیت کارگاه ارتز 15 نفر و کارگاه پزشکان و تراپیست­ ها (به صورت جداگانه برگزار می­شود) حداکثر 30 نفر می­باشد.

مهلت ثبت نام: 1 مرداد لغایت 15 مهر 1397

مشخصات حساب:

صاحب حساب: خانم مریم مالکی

بانک ملت

شعبه فلسطین شمالی

کد: 63065

شماره حساب: 8173723559

شماره کارت: 6104337671146494

شماره شبا:IR290120020000008173723559

خواهشمندست پس از واریز، رسید بانکی و فرم ثبت نام تکمیل شده را به آدرس Ispoiran.secretary@gmail.com ارسال فرمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *