به اطلاع کلیه همکاران،اساتید و دانشجویان محترم می رساند، موسسه ” همایش آفرینان مستور” مجری انحصاری امور بازرگانی نوزدهمین کنگره سراسری کاردرمانی ایران می باشد. جهت اخذ فضای نمایشگاهی و غرفه و نیز هر گونه حمایت مالی و معنوی از کنگره و استفاده از فرصت های تبلیغاتی، می توانند با شماره تلفن های 66989532 و 66989547 تماس حاصل نمایند.
جهت تکمیل درخواست غرفه اینجا کلیک نمایید
جهت تکمیل درخواست تبلیغات در کتاب کنگره اینجا کلیک نمایید
لازم به ذکر است نوزدهمین کنگره سراسری کاردرمانی ایران 20 تا 22 آبانماه 1393 در سالن بین المللی همایش های رازی برگزار خواهد شد.
جهت اطلاع از پلن نمایشگاه و هزینه ها و بسته های حمایتی بر روی ادامه مطلب کلیک نمایید
نقشه غرفه ها در طبقه همکف
نقشه غرفه ها در طبقه اول
تعرفه غرفه ها |
|
متراژ(متر مربع) |
هزینه هر متر مربع(تومان) |
6 ( حداقل متراژ) |
180.000 |
12-7 |
150.000 |
18-13 |
120.000 |
بالاتر از 18 |
100.000 |
متراژهای مشخص شده در پلان نمایشگاه پیشنهادی است و شرکت ها می توانند با توجه به نیاز خود فضای بیشتری را دراختیار بگیرند. |
اولویت واگذاری غرفه ها بر اساس زمان تنظیم قرار داد است
بسته های حمایتی نوزدهمین کنگره کاردرمانی ایران |
|||||
ردیف |
شرح فرصت های تبلیغاتی |
حامی ویژه |
حامی طلایی |
حامی نقره ای |
حامی برنزی |
1 |
درج نام ونشان تجاری حامی بر روی لوح های اهدایی یادبود وسپاس،سربرگ همایش،گواهی های حضور در همایش و کارگاه های آموزشی و… |
+ |
_ |
_ |
_ |
2 |
درج نام ونشان تجاری حامی بر روی لوح های تقدیر |
+ |
_ |
_ |
– |
3 |
اختصاص زمان ایراد سخنرانی در مراسم اختتامیه کنگره |
+ |
_ |
_ |
_ |
4 |
پخش تیزر حامی در مراسم اختتامیه کنگره |
+ |
– |
_ |
_ |
5 |
استقرار پرچم تشریفاتی حامی بر روی سن |
+ |
_ |
_ |
_ |
6 |
درج لوگوی حامی بر روی جلد کتاب گزارش کار کنگره |
+ |
_ |
_ |
_ |
7 |
اوج دهی بالن تبلیغاتی برای حامی در محوطه باز محل برگزاری کنگره |
+ |
_ |
_ |
_ |
8 |
درج نام ونشان تجاری حامی درآگهی های تبلیغاتی و اخبار مندرج در روزنامه های کثیر الانتشار و نشریات منتخب قبل و بعد ازکنگره |
+ |
+ |
_ |
_ |
9 |
تقدیر از مدیر شرکت در مراسم اختتامیه و اعطای تندیس کنگره و لوح سپاس |
+ |
+ |
_ |
_ |
10 |
اشاره سخنرانان و مجری به نام مجموعه حامی در طول برنامه |
+ |
+ |
_ |
_ |
11 |
درج نام ونشان تجاری حامی در استند های تبلیغاتی در کنفرانس های رسانه ای و نشست های خبری همایش قبل و بعد از کنگره |
+ |
+ |
_ |
_ |
12 |
اختصاص چند صفحه در خصوص معرفی مجموعه حامی در لوح فشرده و کتابچه گزارش کار کنگره |
+ |
+ |
– |
_ |
13 |
حضور نماينده حامی در جلسات نشست های خبری ، مطبوعاتی قبل و بعد از کنگره |
+ |
+ |
_ |
– |
14 |
درج نام ونشان تجاری حامی درپوشش های خبری مراسم اختتامیه کنگره |
+ |
+ |
_ |
_ |
15 |
درج نام ونشان تجاری حامی درکارت های شناسایی شرکت کنندگان و کادر اجرایی کنگره |
+ |
+ |
_ |
_ |
16 |
درج نام ونشان تجاری حامی در استند ها در نشست های هم اندیشی و جلسات کمیته ها قبل و بعد از کنگره |
+ |
+ |
+ |
_ |
17 |
پخش تیزر های تبلیغاتی حامی در نمایشگرهای مستقر در نمایشگاه |
+ |
+ |
+ |
_ |
18 |
انجام مصاحبه با مدیر شرکت حامی توسط واحد خبری مستقر در مراسم و بازتاب خبری در خبرگزاری ها و فیلم کنگره |
+ |
+ |
+ |
_ |
19 |
تقدیر از مجموعه حامی در طول برنامه توسط مجری |
+ |
+ |
+ |
+ |
20 |
حضور رایگان در کنگره |
5 نفر |
3نفر |
2نفر |
2نفر |
21 |
معرفی حامی در پایگاه اینترنتی کنگره به مدت یک سال |
+ |
+ |
+ |
+ |
22 |
درج نام ونشان تجاری حامی درپوستر های اطلاع رسانی |
+ |
+ |
+ |
+ |
23 |
درج نام ونشان تجاری حامی دربروشورهای آموزشی |
+ |
+ |
+ |
+ |
24 |
درج نام ونشان تجاری حامی درلوح فشرده و کتابچه گزارش کار کنگره |
+ |
+ |
+ |
+ |
25 |
امکان ارائه هدایا و بروشور های تبلیغاتی حامی به حاضرین |
+ |
+ |
+ |
+ |
26 |
ارسال بلوتوث های تبلیغاتی حامی در طول کنگره |
+ |
+ |
+ |
+ |
27 |
اختصاص غرفه به حامی در نمایشگاه |
+ |
+ |
+ |
+ |
28 |
امکان ارائه نمونه کالا ها و محصولات تولیدی شرکت حامی به حاضرین در طول کنگره |
+ |
+ |
+ |
+ |
29 |
درج نام ونشان تجاری حامی در تبلیغات محیطی نمایشگاه |
+ |
+ |
+ |
+ |
30 |
درج نام ونشان تجاری حامی در نمایشگرهای سالن برگزاری کنگره |
+ |
+ |
+ |
+ |
31 |
امکان نصب بنر خیر مقدم حامی در ورودی سالن کنگره و نمایشگاه |
+ |
+ |
+ |
+ |
32 |
ارسال پیامک تبلیغاتی و خوش آمد گویی حامی در کنگره و نمایشگاه |
+ |
+ |
+ |
+ |
33 |
پذیرائی VIP از مدیران شرکت حامی |
+ |
+ |
+ |
+ |
34 |
قرار دادن استند های تبلیغاتی رو میزی در سالن پذیرایی در زمان صرف ناهار و پذیرایی |
+ |
+ |
+ |
+ |
مبالغ حمایتی(تومان) |
20 میلیون |
15 میلیون |
10 میلیون |
5 میلیون |
فرصت های تبلیغاتی در کتاب کنگره
مشخصات کتاب |
|||
ابعاد |
قطع رحلی(21*28) |
||
نوع چاپ |
تمام رنگی |
||
نوع کاغذ |
صفحات تبلیغات گلاسه و سایر صفحات تحریر |
||
مشخصات آگهی ها |
|||
محل درج آگهی |
سایز آگهی |
مندرجات |
قیمت(تومان) |
روی جلد |
نیم صفحه |
طرح دلخواه متقاضی |
3,000,000 |
ربع صفحه |
طرح دلخواه متقاضی |
2,000,000 |
|
4 سانتی متر مربع |
درج لوگو |
350,000 |
|
پشت جلد |
تمام صفحه |
طرح دلخواه متقاضی |
3,000,000 |
نیم صفحه |
طرح دلخواه متقاضی |
2,000,000 |
|
ربع صفحه |
طرح دلخواه متقاضی |
1,500,000 |
|
4 سانتی متر مربع |
درج لوگو |
250,000 |
|
داخل جلد (ابتدا و انتهای کتاب) و صفحات اول و آخر داخلی (روبروی جلد) |
تمام صفحه |
طرح دلخواه متقاضی |
2,000,000 |
نیم صفحه |
طرح دلخواه متقاضی |
1,500,000 |
|
ربع صفحه |
طرح دلخواه متقاضی |
1,000,000 |
|
4 سانتی متر مربع |
درج لوگو |
200,000 |
|
صفحات داخلی |
دو صفحه (پوستری) |
طرح دلخواه متقاضی |
800,000 |
تمام صفحه |
طرح دلخواه متقاضی |
500,000 |
|
نیم صفحه |
طرح دلخواه متقاضی |
400,000 |
|
ربع صفحه |
طرح دلخواه متقاضی |
300,000 |
|
کادر تمام صفحات (به جز صفحات تبلیغاتی) |
طرح دلخواه متقاضی |
5,000,000 |
|
سایز فایل آگهی ها |
|||
دو صفحه(پوستری) |
28*42 سانتی متر |
کادر تمام صفحات |
21*3 سانتی متر |
تمام صفحه |
28*21 سانتی متر |
لوگو |
2*2 سانتی متر |
نیم صفحه |
21*14 سانتی متر |
ربع صفحه |
10*14 سانتی متر |
توضیحات |
|||
$1ü طرح آگهی ها باید در اندازه های اعلام شده و با فرمت PDF باشد. $1ü مهات سفارش برای چاپ آگهی در کتاب گزارش کار کنگره تا تاریخ 10 آبان 1393 می باشد. |